Terugbetalingen

  • Betaalmethodes
  • Achteraf betalen (particulieren)
  • Betalen op rekening (zakelijk)
  • Betaling mislukt / geweigerd
  • Terugbetalingen

    Terugbetalingen van online aankopen

    Hoe wij je terugbetalen ligt aan de manier waarop jij je online aankoop betaald hebt. Een terugbetaling wordt na ontvangst altijd direct geregeld. We betalen je uiterlijk binnen 14 dagen (maar meestal veel eerder) na ontbinding het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending (als je de volledige bestelling retourneert) terug. We betalen je op dezelfde wijze als je aan ons hebt betaald.

    Heb jij je gehele bestelling of een deel van je bestelling geretourneerd?

    • Retourneer jij je hele bestelling, dan krijg je het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten terug.
    • Retourneer jij een deel van je bestelling, dan ontvang jij het aankoopbedrag van de geretourneerde producten.

    Mijn retour is ontvangen maar ik heb nog geen bevestiging per e-mail gehad

    Via de track & trace kun je zien wanneer jouw retour is ontvangen in ons magazijn. Je retour wordt doorgaans binnen 48 uur na ontvangst in ons magazijn verwerkt.

    Ik heb geen terugbetaling ontvangen

    Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Na de afhandeling van je retouraanvraag zal de terugbetaling binnen 1 werkdag op je rekening staan. (de terugbetaling verloopt via onze betaalprovider Stichting Mollie Payments) Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Zijn de prijzen inclusief 21% BTW?
Klantenservice
Stuur een mail