Betaling mislukt / geweigerd

  • Betaalmethodes
  • Achteraf betalen (particulieren)
  • Betalen op rekening (zakelijk)
  • Betaling mislukt / geweigerd

    Mijn betaling is mislukt

    Kijk voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. De niet betaalde bestelling annuleren we automatisch voor je. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar je hebt na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen? Neem dan contact met ons op.

    Mijn betaling mislukt meerdere malen

    Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.

    • Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
    • Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
    • Is de 3D secure code van je creditcard geactiveerd en goed ingesteld?
    • Is de creditcard geblokkeerd of vervallen?
    • Is er een storing bij de gekozen betaalprovider of bank?

    Mijn betaling via Klarna wordt niet geaccepteerd

    Door onderstaande factoren kan achteraf betalen niet beschikbaar zijn:

    • Te hoog bedrag
    • Bezorging op een afhaalpunt
    • Openstaande facturen en/of overgedragen aan het incassobureau
    • Soort artikelen
    • Eerder geplaatste bestellingen

    Deze factoren worden door Klarna/Afterpay bepaald, wij hebben daar geen invloed op.

    Geen oplossing kunnen vinden?

    Neem dan contact met ons op. Het kan voorkomen dat een betaling onterecht geen doorgang vindt of dat er een actuele storing is in onze webshop.

  • Terugbetalingen
  • Zijn de prijzen inclusief 21% BTW?
Klantenservice
Stuur een mail