Klachten

De Geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

Europees ODR Platform

Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Thuiswinkel

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

  • Klachten
  • Klachtenafhandeling
  • Geschillencommisies

    De Geschillencommissie

    Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

    Europees ODR Platform

    Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Thuiswinkel

    Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.