Geen producten gevonden...
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Klachten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Bij alles wat Vloerglijders doet, staat uitstekende service voorop. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product of onze service, dan zullen wij er alles aan doen om deze op te lossen. We verzoeken je om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden.

Je kunt dit doen door contact met ons op te nemen op te nemen. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en vermeld indien van toepassing het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.

Naar contact

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht ingediend? Binnen uiterlijk 14 dagen wordt er inhoudelijk op de klacht gereageerd. 

Geschillencommisies

De Geschillencommissie
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

Europees ODR Platform
Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Vloerglijders.nl beoordeling 9.2/10 gebaseerd op 3606 reviews.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »